Bazooka - Zero Hits

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Για όσους παρακολουθούμε μπάσκετ, υπάρχει ένας όρος που λέγεται step up. Αυτός αναφέρεται στην διαδικασία που ένας ταλαντούχος αθλητής μετατρέπεται από ταλέντο σε πρωταγωνιστής και σημαντικός για την ομάδα του. Η διαδικασία είναι συνεχής και ταβάνι της είναι η κατάκτηση της απόλυτης κορυφής. Σαν πρόσφατο και πολυσυζητημένο παράδειγμα μπορούμε να αναφέρουμε τον Γιάννη Αντετοκούμπο, που αφού εισήλθε στο NBA, πρώτα έγινε βασικός στην ομάδα του, στην συνέχεια ηγέτης αυτής, για να φτάσουμε στο σήμερα που είναι υποψήφιος MVP της λίγκας, κάνοντας συνεχόμενα step up. Όλα αυτά έγιναν σαφέστατα με βάση το ταλέντο που διαθέτει, αλλά και με σκληρή δουλειά και θέτοντας συνεχώς καινούργιους στόχους που επιχειρεί να τους φτάσει. Σίγουρα για αυτά χρειάζεται και η τύχη, αλλά τα σημαντικότερα είναι ο συνδυασμός ταλέντου, δουλειάς, χαρακτήρα και επίγνωσης της κατάστασης που κάποιος βρίσκεται. Και όποιος διαφωνεί, ας τσεκάρει το παράδειγμα του Jabari Parker, που ξεκίνησε στην ίδια ομάδα με τον Γιάννη, με παρεφμερές ταλέντο, αλλά στα υπόλοιπα κάτι στράβωσε και τώρα η καριέρα του βρίσκεται σε διαμετρικά αντίθετο επίπεδο. Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος, που κολλάει η πορεία ενός αθλητή μάσκετ μέσα στην παρουσίαση του καινούργιου δίσκου των Bazooka. Η απάντηση είναι ότι και οι Bazooka ξεκίνησαν την δική τους πορεία στον χώρο τους με ταλέντο, φιλοδοξίες, αλλά και με επίγνωση των καταστάσεων της φάσης που κινούνται. Έκαναν τα δικά τους step up, για να φτάσουμε στο σήμερα και να θεωρούνται μία από τις καλύτερες και ταυτόχρονα πιο επιτυχημένες μπάντες της ανεξάρτητης σκηνής. Και το τελευταίο τους step up έχει τίτλο ''Zero Hits''. Οι Bazooka ξεκίνησαν σαν μία παρέα νεαρών από το Βόλο, με αγάπη για το χάσιμο των ψυχεδελικών ήχων, αλλά και της αμεσότητας του punk. Διαμόρφωσαν τον ήχο τους και σιγά σιγά άρχισαν να ξεχωρίζουν, δημιουργώντας ταυτόχρονα το δικό τους κοινό. Πλέον οι Bazooka είναι ένα συγκρότημα που μπορούν να παίζουν σε μεγάλα stages και να είναι headliners σε εγχώρια φεστιβάλ, φέρνοντας και το δικό τους κοινό. Πλέον ένας διοργανωτής ξέρει ότι το να παίξουν οι Bazooka στο φεστιβάλ του, σημαίνει ότι θα έρθει κόσμος και για τους ίδιους, πέρα από αυτούς που θα έρθουν για τη φάση του φεστιβάλ ή τους αρέσει να παρακολουθούν γενικά εγχώριες μπάντες. Για να το επιτύχουν αυτό, οι Bazooka είχαν πάντοτε συναίσθηση για του που βρίσκονται και το τι κάνουν. Προφανώς έγραφαν ωραία κομμάτια, αλλά αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Οι Bazooka πάντοτε ήξεραν ότι για τον χώρο που κινούνται το κοινό είναι σχετικά περιορισμένο. Ποτέ δεν έπεσαν στην συνηθισμένη παγίδα του, αφού ο δίσκος που βγάλαμε είναι καλός γιατί δεν έχουμε την επιτυχία των Oasis ή έστω των Shame; Αυτό συνήθως χαλάει το μυαλό μίας μπάντας, αποσυντονίζεται, γκρινιάζει και συνεχώς κάτι της φταίει. Οι Bazooka ήξεραν ότι χρειάζεται δουλειά, υπομονή και επιμονή για να πετύχουν τα δικά τους όνειρα. Και με αυτά τα όπλα άρχισαν να πετυχαίνουν στη σειρά τους δικούς τους στόχους.

Δεν ξέρω αν το ''Zero Hits'' είναι ο καλύτερος δίσκος τους, που μάλλον είναι, είναι όμως ο πιο πολυσυλλεκτικός. Οι Bazooka είναι πλέον φανερό ότι έχουν αφομοιώσει τις επιρροές τους και έχουν κατασταλάξει στον δικό τους ήχο. Επιρροές που περιλαμβάνουν τους Gang Of Four, τους Black Lips, τους Panx Romana και γενικότερα την εγχώρια punk σκηνή των '80ς, το psych revival των προηγούμενων χρόνων, τους Stooges κτλ. Το αποτέλεσμα είναι καταιγιστικό και καλεί σε ατελείωτο χορό ή έστω κοπάνημα. Οι στίχοι τους είναι πιασάρικοι, περιέχουν νεανικούς προβληματισμούς και κάβλα και προσφέρονται να τραγουδηθούν στις συναυλίες τους. Η έναρξη του δίσκου είναι εντυπωσιακή. Από το κολλητικό punk του ''Έλα'', στο ψυχεδελίζον ''Φυλακή'' και από εκεί στον απόλυτο ύμνο που θα βάλει φωτιά στο mosh pit και ακούει στο όνομα ''Κενό''. Στο ''Οι Βλάκες Κάνουνε Παρέλαση'' κυριαρχούν οι groovy μπασογραμμές και στο ''Μεσά Στη Πόλη'' σχολιάζουν τη γενιά τους. Το '' Κάτι Έχω Προδώσει'' μου θυμίζει νοσταλγικά τα ελληνόφωνα punk συγκροτήματα της εφηβείας μου, ενώ το ''Μόνος'' αποτελεί ακόμα έναν rock 'n' roll ύμνο. Με το ''Βαδυνή Βάρδια'' αποτίουν τον δικό τους φόρο τιμής στο proto punk του Ντιτρόιτ και με τον στίχο ''την σκατοζωή θα κάνεις ζωάρα'' θα βρουν πολλούς να ταυτιστούν μαζί τους. Στο ''Αδιάφορες Ματιές'' κλείνουν το μάτι στους Black Lips, ενώ το ''Μην Κοιτάς Πίσω'' είναι το δίδυμο αδερφάκι του ''Εξαϋλώσου'' από το Ε.Ρ. ''Ζούγκλα''. Η ''Σουλτάνα'' θα είναι ακόμα ένα συναυλιακό highlight και ο δίσκος κλείνει με τον καταιγισμό κρουστών του ''Τα Σπάω Όλα''.

Ο δίσκος μπορεί να λέγεται ''Zero Hits'' αλλά είναι γεμάτος από hits. Πετυχαίνουμε ένα συγκρότημα σε μεγάλη φόρμα και με τρομερή αυτοπεποίθηση. Οι Bazooka είναι έτοιμοι να κατακτήσουν τα πάντα και για να το καταλάβει κάποιος αυτό αρκεί να τους δει μία φορά ζωντανά. Αν η πορεία από τους Τρύπες έδειξε τι μπορεί να κάνει ένα ελληνικό συγκρότημα, οι Bazooka έχουν όλα τα φόντα να το επαναλάβουν. Είναι νέοι, ταλαντούχοι και γουστάρουν υπερβολικά αυτό που κάνουν. Οπότε αν το ''Zero Hits'' είναι το δικό τους ''Πάρτυ Στο 13ο Όροφο'', αναμένουμε από αυτούς ένα καινούργιο ''Εννιά Πληρωμένα Τραγούδια''.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon