The Murder Capital - When I Have Fears

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Ακόμα μία απόδειξη ότι το post punk έχει πάρει πάλι τα πάνω του είναι το ντεμπούτο album των Ιρλανδών The Murder Capital. Ένας δίσκος με ψυχή, βαθιά εσωστρεφής και έντονα κλειστοφοβικός. ''When I Have Fears'' ο τίτλος του και θα μπορούσε να είναι η απόπειρα του Mark E. Smith να διασκευάσει το ''Closer'' των Joy Division. Οι Murder Capital δεν έχουν τις pop παρεκτροπές των Shame και των Fontaines D.C., ούτε το επιθετικό σταριλίκι των Idles. Περισσότερο μοιάζουν ηχητικά με τους Αμερικάνους Protomartyr. Οι μπασογραμμές τους κοφτερές σαν ατσάλι, θυμίζουν το σκοτεινό ''Metal Box'' των Public Image Limited. Όπως ήδη καταλάβατε οι Murder Capital δεν προσφέρονται για μεγάλα ακροατήρια. Προέρχονται από το underground και θα μείνουν σε αυτό. Ακόμα και αν κάποιο κομμάτι τους παίξει σε σειρά του Netflix. Προφανώς αυτό είναι κάτι που δεν νοιάζει καθόλου τους ίδιους. Οι Murder Capital με το ντεμπούτο τους εξωτερικεύουν την οργή και την απόγνωση που έχουν μέσα τους.

Το συγκρότημα ξέφυγε από την αφάνεια με το single ''More Is Less''. Ένα κομμάτι που κονταροκτυπιέται στα ίσια με τις πιο οργισμένες στιγμές των Idles και προσφέρεται για ανελέητο χτύπημα στα live τους. Ο δίσκος όμως δεν είναι η φυσική συνέχεια του single που προηγήθηκε. Σαφέστατα πιο εσωστρεφής, δείχνει μία μπάντα που έχει κατασταλλάξει στο δικό της ηχητικό στίγμα, που δίνεται περίτρανα με το εναρκτήριο και κορυφαίο ''For Everything''. Ένα κομμάτι βγαλμένο από τις ονειρώξεις κάθε φίλου του post punk. Ο Martin Hannett αν ζούσε θα παρακαλούσε να κάνει την παραγωφή για να δημιουργήσει ακόμα ένα έπος που θα χωρούσε σε μία σύγχρονη εκδοχή του ''Unknown Pleasures'' των Joy Division. Τα δύο μέρη του ''Slowdance'' προκαλούν ασφυξία, και στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και το ''Love, Love, Love'' όπου ο James McGovern ερμηνεύει σαν αυτό να είναι το τελευταίο κομμάτι που θα πει. Το επιθετικό ''Don't Cling To Life'' είναι πιο βατό για ανυποψίαστα αυτιά, ενώ το ''Green & Blue'' βασίζεται στην αρχετυπική post punk rhythm section. Το ''On Twisted Ground'' παραπέμπει στις πιο πιανιστικές στιγμές των Editors και το ''Feeling Fades'' βρίσκει την χρυσή τομή μεταξύ Parquet Courts και Protomartyr. Προς το τέλος συναντάμε το συγκινητικό ''How The Streets Adore Me Now'', όπου αρκεί ένα διακριτικό πιάνο να συνοδεύει τη φωνή.

Οι Murder Capital κυκλοφόρησαν ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο που θα συζητηθεί. Ο Flood, από την καρέκλα του παραγωγού, απλά ανέδειξε τις αρετές του συγκροτήματος και πολύ σωστά δεν φόρτωσε τον δίσκο με περιττά στολίδια. Η δυναμική των κομματιών είναι τέτοια που λειτουργούν απογυμνωμένα από στουντιακά τερτίπια. Το ''When I Have Fears'' κόβει σαν ξυράφι, όπως φυσικά οφείλει κάθε post punk δίσκος.

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon