



Οι Vampire Weekend ανήκουν στα συγκροτήματα που εμφανίστηκαν την εποχή που η post-punk και garage αναβίωση άρχισε να φθίνει σταδιακά και ο ποπ ροκ ήχος χρειαζόταν φρεσκάρισμα, κάτι που απο το ντεμπούτο της το 2008 η τετράδα από την Νέα Υόρκη φάνηκε διατεθιμένη να προσφέρει. Η ρετρό αισθητική μπορεί να αποτέλεσε και για αυτούς ένα βασικό συστατικό, όμως ο συνδυασμός καλοφτιαγμένων ποπ τραγουδιών με κάποια funk ή soul στοιχεία αλλά και με ενορχηστρώσεις που δίνουν όγκο και βάθος, αποτέλεσε χωρίς αμφιβολία αυτό που τους έκανε να ξεχωρίσουν. Ο φετινός τρίτος κατά σειρά δίσκος, έρχεται να επιβεβαιώσει τα παραπάνω και μάλλον είναι και το αποκορύφωμα της μπάντας μέχρι στιγμής.
Από την ευδιάθετη folk του Unbelievers εώς τις ρομαντικές αναπόλησεις του Step και τις δυνατές μπασογραμμές του Diane Young το Modern Vampires of the City δείχνει εξ’ αρχής ότι έχει να προσφέρει τα πάντα. Η συνέχεια δεν απογοητεύει με άλλοτε χαλαρή και γλυκιά ατμόσφαιρα όπως στα Hannah Hurt και Everlasting Arms και άλλοτε με γρήγορα folk singles όπως τα Finger Back και Worship Υου. Λίγο πριν το τέλος φτάνουμε στο παιχνιδιάρικο Ya Hey που ήταν και από τα πρώτα δείγματα που ακούσαμε πριν από λίγο καιρό, ενώ το τέλος έρχεται με τις υπέροχες πιανιστικές νότες του Young Lion. To Modern Vampires of the City είναι ένας δίσκος με καθαρό ποπ προσανατολισμό, φρέσκια αντίληψη πάνω σε παλιές ιδέες, κοινωνικοπολιτική προσέγγιση στιχουργικά και πλούσιο ηχητικό φάσμα που όμως παραμένει λιτό. Η περιόδος ωριμότητας φαίνεται ότι ταιριάζει πολύ στους Vampire Weekend και η καλοδιάθετη και χαρούμενη αίσθηση που αφήνει η μουσική τους αποτελεί ιδανική πρόταση ενόψει καλοκαιριού.
www.facebook.com/VampireWeekend