Πήγαμε στο live του Κ.Βήτα στην Αίγλη

Μήνυμα σφάλματος

  • Notice: Undefined index: taxonomy_term στην similarterms_taxonomy_node_get_terms() (γραμμή 518 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 0 στην similarterms_list() (γραμμή 221 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).
  • Notice: Undefined offset: 1 στην similarterms_list() (γραμμή 222 του /home/vasileio/www/ganymede/sites/presspop.gr/modules/similarterms/similarterms.module).

Στις 10:36 του Σαββάτου ανέβηκε στην σκηνή της Αίγλης, αθόρυβα όπως πάντα, ένας καλλιτέχνης που για πολλούς παραμένει ο κυριότερος εκφραστής της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής και ταυτόχρονα ένα πρόσωπο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την εποχή των Στέρεο Νόβα που διαμόρφωσαν τον μουσικό (και μη) χαρακτήρα πολλών από εμάς.

Από εκείνη την εποχή ήταν και τα περισσότερα πρόσωπα που έβλεπες στο κοινό, που άρχισε να μαζεύεται μετά τις 10 για να ξαναδεί μετά από χρόνια στην Πάτρα τον  Κωνσταντίνο Βήτα, χωρίς να λείπει και το νεανικό στοιχείο που ίσως θα τον έβλεπε για πρώτη φορά live. Σε μια αίθουσα όχι ασφυκτικά γεμάτη, ο Κωνσταντίνος Βήτα έδειξε εξαρχής  με το «Όλα πριν γίνουν», αρκετά άνετος και ευδιάθετος (για έναν άνθρωπο που τον χαρακτηρίζει η εσωστρέφεια του στα live) εν αντιθέσει με το πατρινό κοινό, που χρειάστηκε 2-3 κομμάτια μέχρι την εισαγωγή του «Μιράντα» για να αρχίσει να κινείται και να χορεύει. Την συνέχεια έδωσε ένα απάνθισμα (πλήρης tracklist στο τέλος του κειμένου) από τα Αντήχηση, Αργος,  Ένωση, Βικτώρια, Άγρια Χλόη, Για Σένα Με Αγάπη, με καινούρια κομμάτια όπως η Επίπεδη Πίκλα με τα έντονα ηλεκτρονικά στοιχεία της να παραπέμπει σε παλαιότερους δίσκους.

Το κοινό όμως φάνηκε να ανταποκρίνεται περισσότερο στα πιο γνωστά και αγαπημένα κομμάτια όπως το «Χαζό Παιδί»  και «Το Πάρτι» με το Live να φτάνει στην καλύτερη του στιγμή λίγο πριν το τέλος, όταν και ακούστηκαν «Το Κύμα», το «Όλο Αυτό Που Ποτέ» και το «Δεν Είναι Αργά». Εκεί ο Κωνσταντίνος Βήτα κατέβηκε από την σκηνή -μαζί με τους άλλους 3 που τον συνόδευαν σε πλήκτρα, λούπες, κιθάρα- για να επιστρέψουν λίγο αργότερα,  μετά από επίμονο χειροκρότημα του κοινού, ανταμείβοντάς μας με τον διασκευασμένο σε πιο ήπια μορφή «Εξώστη», το πειραγμένο με μουσική από την παράσταση «2» του Παπαϊωάννου «Προάστια»  και να ολοκληρωθεί οριστικά το  live με το υπέροχο «Κορίτσια Καριέρας» λίγα λεπτά πριν συμπληρωθούν δύο ώρες.

Ένα δίωρο live είναι  φυσιολογικό να κάνει κάποια στιγμή κοιλιά. Έτσι και εδώ έκανε την εμφάνισή της κυρίως σε κομμάτια που είχαν ως βάση την κιθάρα που αντικειμενικά δεν είναι το δυνατό σημείο του Κωνσταντίνου Βήτα. Το κοινό δεν ήταν ιδιαίτερα εκδηλωτικό - αφήνοντας μάλιστα δύο σειρές απόσταση από την σκηνή - αλλά η φύση του live ήταν τέτοια που απαιτούσε να βιώσεις τις στιγμές με εσωτερικότητα.

Άλλωστε είχες απέναντι έναν καλλιτέχνη που με τον τρόπο που επικοινωνεί μαζί σου τα ηχοτοπία του, θεωρώ αδύνατο να μην υπάρξουν στιγμές που θα σε κάνει να ανατριχιάσεις. Αυτός είναι και ο λόγος τελικά που επιλέγεις να τον παρακολουθείς για σχεδόν μια εικοσαετία. Είναι αυτή η αγάπη που συνεχίζεται με αμείωτη ένταση.

Track list με την σειρά που ακούστηκαν:

Όλα πριν γίνουν  //  Σφαίρα  //  Το Δωμάτιο  // Μιράντα  //  Εκεί που χάθηκαν όλα τα αντίο //  Ατελείωτα Χρυσάνθεμα  //  Μπλε καφέ  //  Επίπεδη Πίκλα  //  Μέλλονον   //  Η Νύχτα  // Έκπτωση  //  Το χρώμα του ήλιου  //  Χαζό Παιδί  //  13  //  Το Μάθημα  //  Είσοδος   //  3 Υποθέσεις   //  Το Πάρτι  //  Το Κύμα  //  Όλο αυτό που ποτέ  //  Δεν Είναι Αργά

Encore:

Εξώστης  //  Προάστια  //  Κορίτσια Καριέρας

Φωτογραφίες : Κωνσταντίνος Παυλόπουλος

Twitter icon
Facebook icon
Google icon
StumbleUpon icon